make-money-adsense-requirements-for-blogge-website-2022

بلاگ ویب سائٹ پر گوگل ایڈسینس کیسے لگےگا؟

کوئی بھی بلاگر ، پرانا یا نیا ، چاہتا ہے کہ ان کی ویب سائٹ یا بلاگ  گوگل ایڈسینس  کی منظوری حاصل کرے اگر آپ بھی بلاگر ہیں اور آپ  اپنے بلاگ یا ویب سائٹ پر گوگل ایڈسینس چاہتے ہیں  ۔ اگر آپ منظوری حاصل کرنا چاہتے ہیں اور ڈالر کمانا چاہتے ہیں تو اس آرٹیکل میں دی گئی معلومات پر عمل کریں۔

گوگل ایڈسینس ایک ایسی تنظیم ہے جو آپ کے بلاگ ، ویب سائٹ ، یا یوٹیوب چینل پر طرح طرح کے اشتہارات دکھاتی ہے ، اور آپ کو ان اشتہارات کے لیے بہت زیادہ رقم ملتی ہے ، لیکن آپ یوٹیوب چینل یا بلاگ ویب سائٹ سے منظوری حاصل کرسکتے ہیں۔ گوگل ایڈسینس پالیسی کو سمجھنا اور شرائط پر عمل کرنا ضروری ہے ،

اگر آپ کے پاس یوٹیوب چینل ہے تو آپ کے پاس ایک ہزار سبسکرائبرز اور چار ہزار گھنٹے دیکھنے کا وقت ہونا ضروری ہے۔ اس کے بعد ، آپ کا یوٹیوب چینل گوگل ایڈسینس کے ذریعہ چیک کیا جاتا ہے اگر یہ گوگل ایڈسینس  کی پالیسیوں کے مطابق ہے  ۔ اگر آپ کرتے ہیں تو آپ کو گوگل ایڈسینس کی منظوری مل جاتی ہے۔

make-money-adsense-requirements-for-blogge-website-2022

 

اب آئیے بات کرتے ہیں کہ  بلاگ یا ویب سائٹ کے لیے گوگل ایڈسینس کی منظوری کیسے حاصل کی جائے  ۔

سب سے پہلے ، اگر آپ گوگل ایڈسینس کی منظوری چاہتے ہیں ، اگر آپ گوگل ایڈسینس کی منظوری لینا چاہتے ہیں تو آپ کو کوئی بھی ذیلی ڈومین ، جیسے بلاگ اسپاٹ ڈاٹ کام ، یا ورڈپریس ڈاٹ کام استعمال نہیں کرنا چاہیے۔ اگر ایسا ہے تو ، آپ کو بامعاوضہ ایکسٹینشن استعمال کرنے کی ضرورت ہوگی ، جیسے .com ، .net ، .org ، وغیرہ۔

اگر آپ گوگل ایڈسینس کو منظور کرنا چاہتے ہیں تو آپ کا بلاگ یا ویب سائٹ کسی سنجیدہ موضوع پر ہونی چاہیے۔ فلمیں یا گانے جیسی ویب سائٹس ڈاؤن لوڈ کرنے سے گریز کریں کیونکہ یہ غیر سنجیدہ موضوعات ہیں۔

سنجیدہ موضوعات میں صحت ، خوبصورتی ، آن لائن تعلیم ، ٹیکنالوجی اور بہت کچھ شامل ہو سکتا ہے۔

گوگل ایڈسینس تمام زبانوں کو سپورٹ نہیں کرتا۔ اگر آپ گوگل ایڈسینس کو منظور کرنا چاہتے ہیں تو آپ کا بلاگ ایک ایسی زبان میں ہونا چاہیے جس کی گوگل اجازت دیتا ہے یا وہ زبان گوگل ایڈسینس  پالیسی میں شامل ہے  ، جیسے اردو ، عربی ، چینی اور انگریزی۔ وغیرہ

اگر آپ کا بلاگ بلاگرز پر ہے تو آپ کا بلاگ چار سے پانچ ماہ پرانا ہونا چاہیے پھر آپ گوگل ایڈسینس کی منظوری حاصل کر سکتے ہیں ، اس لیے میرا مشورہ ہے کہ بلاگرز فری ڈومین کی بجائے ایک اچھا ہے۔ اپنی مرضی کے مطابق ڈومین استعمال کریں۔

آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ کا تھیم یا لے آؤٹ اپنی مرضی کے مطابق ہونا چاہیے جو کسی بھی ڈیوائس پر اچھی طرح کھلے گا ، چاہے وہ موبائل ہو یا لیپ ٹاپ یا پی سی وغیرہ۔

اگر آپ نہیں جانتے کہ مضمون کیسے لکھنا ہے اور آپ کسی اور سے مضمون لکھ رہے ہیں تو ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ مضمون منفرد ہے اور اس مضمون میں استعمال ہونے والا مواد کسی اور نے نقل نہیں کیا ہے۔

اگر آپ آرٹیکل اسپنر استعمال کرتے ہیں تو اپنے بلاگ یا مصنف کی طرف سے اپنا آرٹیکل پروف ریڈ ضرور حاصل کریں ، کیونکہ اس سے آپ کو اپنے مضمون کے جملوں کے معنی سمجھنے میں مدد ملے گی۔

آپ کے بلاگ میں کم از کم بیس سے تیس منفرد مضامین ہونے چاہئیں اور اپنے مضامین کو اپ ڈیٹ کرتے رہنا چاہیے ، مضمون کے الفاظ کم از کم پانچ سوالات ہونے چاہئیں ، جس سے آپ کے مضمون کی درجہ بندی کا امکان اور بھی بڑھ جائے گا ، اور آپ کو ایڈسینس کی منظوری بھی ملے گی  ۔

آپ کے بلاگ یا ویب سائٹ کو گوگل سرچ کنسول میں انڈیکس کیا جانا چاہیے۔

اگر آپ اپنے بلاگ یا ویب سائٹ کے لیے سوشل اکاؤنٹس بناتے ہیں تو اس سے گوگل ایڈسینس کی منظوری کے امکانات بھی بڑھ جاتے ہیں  ۔

مزید آرٹیکلز آپ کے انتظار میں ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes

2 تبصرے “بلاگ ویب سائٹ پر گوگل ایڈسینس کیسے لگےگا؟

اپنا تبصرہ بھیجیں